26 septembrie 2012

Teatru: O poveste japoneza

Cum vara s-a incheiat de ceva vreme, am inceput sa-mi reiau vechile obiceiuri de a merge la teatru.
Imi place!
Astazi, stiam ca e o avampremiera la Teatrul Radu Stanca din Sibiu si-mi doream foarte mult sa merg. Am dat like-uri pe Fb, m-am abonat la un newslatter si nimic. Mi-am pierdut orice speranta ca o sa prind loc la avampriemiera de astazi. Stiu, puteam sa-mi cumpar bilet, dar am mizat totul pe noroc.
Astazi, pe la 16 si ceva, dl. care face minuni in teatrul din Sibiu isi face apartitia la mine la job si zambetul pe fata mi-a aparut.
Primesc o invitatie de doua persoane la avampriemiera!
Pam pam

O poveste japoneza
Este o adaptare după o piesă originală bunraku de Chikamatsu Monzaemon, Onnagoroshi Abura no Jigoku, despre care se crede că are la bază o poveste adevărată din 1721.
„Producţia Teatrului Naţional din Sibiu aduce un stil unic de joc ce face referire la spaţiul intim al camerei în care are loc ceremonia ceaiului şi presupune construirea unui întreg univers, prin corpul actorului, care îşi restrânge mişcările într-o formă neobişnuită. Regizorul Masahiro Yasuda creează un spectacol cu scene ce surprind prin varietate, în care se pune accent pe energia corpului. Povestea acestui spectacol se construieşte în jurul unei crime şi descrie societatea din punct de vedere al oamenilor slabi şi simpli".
Sursa: www.tnrs.ro
Impresii personale:
Mi-a placut foarte mult interpretarea originala a piesei, actorii care au jucat impecabil, costumele, scena si bineinteles piesa.
O recomand cu placere, fiind o piesa usoara cu o poveste clara bazata pe o intamplare reala. 
Mergeti la teatru!

Just me!

Un comentariu:

  1. ...chiar ieri citisem despre piesa "Schimb de sotii" la care mi-as fi dorit mult sa merg.. Din pacate e doar in Bucuresti.. ceea ce mi-a cam taiat entuziasmul...
    Poate totusi vor bifa si Timisoara curand.. :)

    RăspundețiȘtergere