04 septembrie 2012

Frane bune

Azi, veneam linistita spre casa pe strada Tribunei. Strada cu sens unic si cu doua canale la nivelul marii. Viteza nema! Un bmw negru, fumos incearca sa iasa din parcare. Paranteza: intotdeauna las in trafic oemenii sa iasa si sa intre pe unde vor ei, dar sa nu fie blonda la volan sau bmw! Inchid paranteza. Eu si pitici mei. Stiu!
O blonda, intr-un bmw imi iese brusc in fata. Culmea culmilor. Noroc ca am avut reactie si frane bune la Loganel. Cu scartaieli de roti, ma opresc milimetric, dar milimetric in bara spate a blondinei. Zana zanelor care e ea, intra in parcare si se uita ca o vita lung la mine.
I-am zambit, nu i-am aratat niciun semn, dar i-am zis-o: "Asigura-te vita blonda ce esti!"
Am fost rea! Stiu! Dar, Loganul meu chiar se indoia rau in bara ei de bmw curat fara nicio zgarietura. 

Just me!

3 comentarii:

  1. o fi aceeasi masina?? http://www.bagatorideseama.com/2012/08/sunt-un-educat.html

    RăspundețiȘtergere
  2. oare ea o mi-a spart mie azi sopul in parcare?:(
    nush ce sa zic, dar tre sa dau si eu vina pe cineva!!! nu????
    ooof off....zi de 13 urata!!!

    RăspundețiȘtergere