10 septembrie 2012

Prin Sibiul meu: TAG the FLAG - BAROQUE

M-am inscris pe ultima suta de metri. Am participat! Am castigat!

Duminica, am participat pentru prima oara la Tag the Flag. La aceasta editie au participat 86 de oameni, echipele erau cuprinse intre 3 si maxim 7 jucatori. Am primit plicuri cu intrebari referitoare la locuri istorice din Sibiu si staaaaaaaaaaaart!
Cea mai geniala intrebare si chiar nu ma pot abtine sa nu o scriu aici, mi s-a parut: Pe ce poarta intra primarul Sibiului? Mno, te gandeai ca poate el intra pe alta poarta decat cea principala? Noi, da!

Sincer, nici acum nu-mi vine sa cred ca am castigat, dar acum ma mandresc cu asta. Inca imi mai rasuna cuvintele carcotase ale lui Tudor de la final "Nu cred ca avem poze cu voi de pe traseu, nu credeam ca o sa castigati la cat de aerieni ati fost la inceput!" (Nu avem poze de pe traseu!)
Sincer, nici noi!
Am terminat traseul intr-o ora si 9 minute, dar stiu ca am aleregat de ma dor picioarele si acum. Am ras foarte mult, cel mai mult si m-am simtit foarte bine alaturi de baietii mei. Ne-am plimbat cu bicicletele I’velo si baietii au tras cu arcul, multumim Eventica.
Am castigat un super tricou si o insigna cu I LIKE SIBIU!

Vorba lui Alexandru "Nu am alergat nicodata atat de mult pentru un tricou!" 
Sincer nici eu, dar se potriveste atat de bine cu esarfa.
Mai multe detalii si pe Ora de Sibiu. (asta doar sa ma laud cu poza de acolo (: ) si mai multe poze aici.

Echipa: Zamolxes

 Just me!

2 comentarii: