12 septembrie 2012

Prima zi de salsa

Io care ma credeam zana zanelor si aia care stie sa danseze, sa se miste, sa se onduleze, am constatat ca nu stiu nimic.
Ma uitam in oglinda si radeam de mine, dar nu era rasul meu.
Pe langa doua picioare stangi, dar frumoase rau, am constatat ca am un pas de urias, ca-mi misc soldurile mult mai mult decat trebuie si ca nu stiu sa fac o pirueta discreta.
Aaaa si cireasa: nu reusesc deloc, dar deloc sa ma las condusa de baiat.
La naiba!
Alexandra FOCUS! 
Va urma...

Cum uneori se leaga asa lucrurile (chestia aia cu planetele) si nu stiu prin ce minune intalnesti oamenii potriviti in momentele potrivite: mi-am gasit partener de dans! Sper! 
Cred ca maine ma duc la interviu!! Tiii, ce ma fac?!
Nu spun cine! E micul meu secret!

Happy Ale!

3 comentarii:

  1. Degeaba ne povestesti daca nu ne demonstrezi :D. Astept filmulet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaaa!!
    Dar nu posteaza ea filmulet pana nu stie sa se miste ...asa cum vrea ea. Are piticii ei, ce crezi?
    oricum, asteptam impresii dupa a doua sedinta:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Promit ca o sa pun, dar numai si numai cand o sa ma misc asa cum trebuie!
    Da, am piticii mei! Si sunt tare multi! :)

    RăspundețiȘtergere